A RAINING DAY WITH A LOT OF LOVE

Sitter just nu i skolan, åt lunch precis. Ska ha frisör prov om en liten stund och då ska jag klippa nina :)
Btww.. vissa mina kläder kommer jag att sänka priset på snart för jag ttcjer lite själv att dom är lite för dyra. Så jag ska nog börja sänka priset på dom idag eller imorn :) Jag ska göra en egen facebook sida som ni kan gå in och kolla på. Jag kommer att lägga upp fler kläder kläder där än vad jag lägger in i bloggen. Men jag kommer att fortsätta att sälja kläder på bloggen också :)
Det kommer bland annat att komma in mer klänningar, linnen, tunikor, kill kläder, par kläder for lovers osv.

Spårvagnarna är helt stopp inne i Göteborg. Kunde inte ta mig till skolan så jag kom försent! Och när jag gick på bussen så gick den sönder. Så vi fick vänt apå en extra buss. Vilken morgon va? -.-

Postat av: liina

under örhänges kategorin finns alla örhängen

2010-11-12 @ 16:19:12
URL: http://foralltiddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: