I HAD SAY BEFORE THAT I ALWAYS GET WHAT I WANT TO GET

Jag har verkligen haft tur dessa dagarna. Jag vann precis en lyxig goodiebag från Kenza&Tyra show i samarbete med Glitter värde ca. 1000kr. Haha, är lite små glad :D Och för några dagar sen vann jag 2 reproduktiner av Kan Dee.
Klicka på bilderna om ni vill se vad jag vunnit!


Jag kanske gör en tävling av några av dessa smycken. För jag vet att armbanden kommer att vara för stora, den rosa kommer att vara för stor men inte nitarmbandet. Och halsbandet kanske jag också gör en tävling av. Alltså endast 1 person som vinner. Och i goodiebagen tror jag inte att jag bara kommer att lägga in smycken, kommer nog att lägga in lite små produkter från KMS och Schwarzkopf. Vem vill bli den lycklige vinnaren?
Vill ni att jag ska göra en sån här tävling? :)


Postat av: P a n d a

Jaaaa! :D

2010-11-22 @ 23:59:52
URL: http://httpimtictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: