LET THE MUSIC TAKE YOU TO ANOTHER GALAXY

Åh, stannade hemma från skolan idag för att det hände några saker igår kväll. Sov ialllfall kl 7 på morgonen och vaknade vid 14.30 tiden. Är väldigt trött idag, men idag ska jag iallfall sova tidigt idag så att jag orkar åka till skolan imorn.
Idag så hämtade jag ut mitt paket som skickades ifrån Kan Dee, dom två reproduktionerna som jag hade vunnit. Och gissa om jag blev super nöjd med dom, dom var sjukt fina! Ska iallafall köpa ramar till dom så att jag kan börja hänga upp dom. Nu väntar jag bara tills jag får hem mina smycken som jag har vunnit från Kenza&Tyra show ^.^
Har bestämmt med mamma att under veckan eller nästa vecka ska vi gå och köpa systemkamera. Eller jag ska gå och köpa själv för att hon är så upptagen. Det blir min tidiga födelsedags present! :)

Funderar på att beställa hem denna fina västen, tycker ni att jag borde göra det? Mysigt att ha den nu till vintern och när jag åker till indien hihi :)


Fick se nu att bilderna inte ens är samma färg O.o
Men det är iallafall bilden till vänster som jag tänkte beställa hem ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: