MY HEART FLOWS WITH THE SOUND IN THE MUSIC

Sorry, inget bloggande denna helgen! :(
Men helgen så kommer jag lägga mer tid på min cloth shop, http://annadangclothshop.blogg.se/
Har så mycket att göra, folk som kommenterar och betsäller hela tiden haha :) Har massa rea också! Så gå kärna in och kika, fler kläder kommer upp då och då eller varje dag så ja :)

Men jag kan berätta lite kort om man jag har gjort idag. Har varit på Lek och Buslandet med mina små kycklingar idag, dom hade det så kul. För det var så längesen dom var där.
Hade iallafall kul, har tagit massa bilder men orkar nog inte lägga upp dom nu. Ska nog sitta och mysa framför datan och kolla på film, en mysig lördagskväll! ♥

GLÖM INTE ATT NI KAN VARA MED I MIN TÄVLING DÄR NI KAN VINNA PRODUKTER, KLICKA HÄR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: