ONE MORE STEP AND EVERYTHING IS OVER

Ufhhh.. är trött! Har suttit i timmar och lagt upp kläder på bloggen. Jag har massor av kläder, försöker att sälja så billigt som möjligt så att jag kan få slut på dom och så kommer det in fler kläder! ^.^
Ni ser ju att jag har sänkt priser på många av kläderna 40-100kr. Jag har massor av kläder som jag ska lägga upp imorn. Är det något speciellt ni vill ha? Säg bara till så kan jag leta upp dom åt er.
Någon som är intresserad av hattar?! Hör jag ett JA så kommer jag nog börja beställa hem hattar också ^.^

Sitter just nu och kollar fortfarande på kläder. Fick mitt paket som jag hade beställt hem för någon dag sen, min fina klänning som jag ska ha med mig till Indien :) längtar redan tills vi åker! Satt och pratade med mmamma innan och då berättade hon lite hur det var där. Och jag vill dit nu nu nu, vill köpa massor av smycken! Kommer köpa hem jättemycket och sedan lägga upp på bloggen och sälja eller göra tävlingar utav dom ^^


Lyssnar just nu på denna taiwanesiska låten, ändå om jag inte fattar så är den bra.
Eng sub, texten är så bra!

Hihi, jag har ju kollat på så mycket taiwanesiska serier och filmer så att jag nästan förstår det dom sänger. Då behöver jag inte läsa texten, jag förstår lite utav det utantill ^.^ tycker att mandarin är ett så fint språk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: