THE ALL NIGHTER STYLING POWDER

Denna styling powder som jag vann hos Linda fick jag hem idag. Måste absolut testa den någon gång :)

Btw... Nu har jag en egen blogg cloth shop. Jag ahr sänk priset på ALLA kläder, har ni frågor så är det bara att kommentera, men inte i min blogg. Då får ni kommentera i den andra bloggen som nu heter http://annadangclothshop.blogg.se :)
KLICKA HÄR för att komma till bloggen. Jag kommer att lägga upp nya kläder varje dag så det är bara att klicka in till den bloggen :)


Postat av: EL

man kommer inte in på bloggen.... den går vidare till bilddagboken.

2010-11-23 @ 17:20:58
Postat av: Anny

Hejsan du går väll på John Bauer? Och bor någonstanns i Gbg eller iaf nära? om jag inte tagit helt fel nu... men jag undrar om det inte tar väldigt långt att åka till skolan, för alla John bauer vad jag vet, finns ej i närheten av Gbg. Vilken skola går du i? och hur länge tar det ungefär?

Tack för svar :)

2010-11-23 @ 17:23:54
Postat av: julle

Fin blogg du har! :)

2010-11-23 @ 18:07:39
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: