TRY AND TAKE CHANCES AND RISKS

Åhh vad jag älskar smink från make up store! Jag har provat foundationen och läppstiften, och jag älskar dom som i helvete. I want you so baaaaaaaad! Och jag måste ha foundationen först och främst. Jag fyller år snart, någon som kan ge mig dom till födelsedags present?! hihihi ^.^
Vill även ha ögonskuggorna, speciellt brownie, muffin & vanilla. Och vill ni veta varför jag gillar dom så mycket? För att jag älskade Tsukii's sminkning (kolla här) så mycket och hon använde brownie & muffin.




Nej men dessa sakerna ligger iallafall på mig önskelista, speciellt foundationen vanilla, läppstiften aloha, ögonskuggorna brownie, muffin och vanilla.
Men jag rekommenderar smink från make up store, dom är så himla bra och täcker alla finnar! Ska nog ta med mamma eller baby på en shopping runda snart så att jag kan få köpa mina älskade smink hihi ^.^ ska nog börja använda smink från MUS nu och mycket MINERAL SMINK.

 


 

Jag fick ju massa foundation prover från MUS, Body Shop & Clinique. Har provat båda, och tyckte mest om MUS foundation. Fick även hem en liten goodiebag från goodiebag.nu, ansikskräm och och prover på Gliss Schampoot.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: