EVERY PERSON, IS WAITING FOR SOMEONE

Ni ser att jag har lagt upp många nya kläder! Så passa på, för att dom tar slut så snabbt.
Nu får det bli en break, mer kläder kommer nog inte upp på ett tag. Har fler kläder men orkar bara inte ladda upp allt haha. Så om det är något speciellt ni letar efter så kan ni fråga i Bloggsvaren eller kommentera här nedan! ^.^

Just nu så sitter jag och kollar på en liten videoinlägg hos HiLen där hon visar hur man sminkar en av hennes bruna sminkningar som jag tycker är väldigt fint. Älskar Hilen och hennes sminkningar och hon är fin ska jag erkänna!



Här är hennes ögonsminkningar och fyfan vad jag älskar dom!
Älskar bruna ögonsminknigar och smokey eyes♥ ni kan ju se det på min design hihi

Här är videoklipper, ni borde verkligen kolla! För hon visar steg för steg hur man sminkar det. Bra va? :)
Till detta video så har hon använt H&M's bruna ögonskuggor och det kostar typ 59kr inne på H&M. Jag ska absolut köpa hem den!



Ska nog till sängs snart. Ska tillbringa hela dagen imorn på salongen. Jag tycker att torsdagarna är dom bästa dagarna i hela veckan. Förutom helgerna då.. Men det är då man får vara på salongen och inte behöver vara i skolan! Åh fyfan vad jag hatar skolan.

 

 


Postat av: Ronya

Jag dööör för din design :D

2010-11-11 @ 16:11:37
URL: http://iamronya.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

va? redan slut? du sa ju att du fick kläderna av din kompis ju? :/ aja, okej då! :p

2010-11-11 @ 19:26:14
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: