HOW CAME YOU CAPTIVATE MY HEART SO EASY, YET I CAN'T FIND A WAY TO GRAB YOUR ATTENTION?

Ny färgat och det känns skönt! Hade egen hårvård i skolan idag så jag passade på att färga hela håret. Jag hade ju en sån ful utväxt som jag velat få bort för länge sen.
Jag tar bild och lägger upp det senare när jag kommer hem. Men det är iallafall lite lila rött nyasner i håret, inomhus så ser det fortfarande mörkt ut. Så himla nöjd är jag! :)
Slutar kl 16 idag och sedan ska jag träffa min söta ching chong Nina och sen drar vi till gymmet.
Snart har vi lektion igen och åh vad jag är trött! Har inte lust att stanna kvar i skolan vill bara hem och sova sova sova! Jag har varit seg hela veckan och orkat inte göra någonting. Men snart är det helg och då träffar jag min baby. Vad ska vi hitta på ihelg? Ska nog gå och kolla ifall det finns bio biljetter till Saw eller Harry Potter.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: