REPAIR RESCUE CREME SCHAMPOO

Snart anordnar jag en tävling där ni kan vinna små produkter från schwarzkorpf och KMS ↓ här nere ser ni en av produkter som ni kommer att få med. Kommer bland annat att finnas litte Schampoo, hårinpackning och balsam :)
Är det någon som är intresserad av vinna dessa produkterna eller? ;)

Fick hem mina paketer precis, nu ska jag springa till posten och leverera Tsukii's kläder och så har jag ett paket som jag måste hämta ut till mig själv också.
Snökaos ute, såå kallllt! Frös hela jävla natten för att min fönster är sönder så kunde inte stänga den hårt :(

Postat av: missay

jag vinner gärna sånna produkter :)

2010-11-23 @ 18:28:58
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: