SAY BOM BOM CHA AND PARTY ALL NIGHT LONG

En trött och seg söndag! Helgen har varit kaos..
I fredags gick jag på Sofias 18års middag (bilder kommer upp senare under veckan). Och då berättar jag mer om vad som hände under festen.
I lördags så var med Amys 20års middag och sedan under kvällen blev det utgång i VALAND, det var kul men jag blev trött så snabbt! Var ju med killen hela dagen i Volvia fotbollshus (?) och kollade när han spelade match, och dom kom på andra plats. GRATIS VIP-BILLJETT blev det då under kvällen :)
Mer bilder kommer upp, för nu är jag alldeles för trött. Kom hem vid 5 tiden på morgonen imorse och vaknade vid 14 tiden. Åhh trött!


Bild på mig och baby under systers 20 årsmiddag, på kvällen blev det utgång i Valand 6/11.

 


Postat av: 月姫 Tsukii ♥

söta ni är! ^^



sv: hehe, jag bruka köpa i inredningsbutiker, åhlens, bokhandel/akademibokhandeln m.m. i bokhandeln har de ju mycket sånna förvaringslådor för arbetshörnan/skrivbordet ^^



vet du vad? jag ger dig en inbjudan till bloggsvar :) vad är din email? ska jag skicka det till [email protected]?

2010-11-09 @ 18:14:47
URL: http://tsukii.se
Postat av: mv

åh du passar jättebra i kort hår! ^^



jag tänkte klippa mig idag.. men jag vet inte om jag vågar klippa kort för tänk om jag nt passar i dt =(

2010-11-23 @ 11:43:51
URL: http://maaivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: