I CAN ALWAYS GET WHAT I WANT AND NOBODY CAN STOP ME

En dålig uppdratering jag vet! Har inte gjort något speciellt så jag har inte orkat blogga.
Det är ju värsta snöstormen i Göteborg idag. Har pecis handlat mat med mamma, trodde att jag skulle flyga bort när jag var där ute. Vill aldrig gå ut mer, och uff vad jag hatar sveriges väder! Men tur att jag åker till Indien om exakt 1 månad. Ska köpa några klänningar som jag kan ha på mig där borsta för mamma sa att det var jättevarmt, bort bort från sverige!


Har beställt dena fina sommarklänningen som jag ska ha på mig under India resan :)

Jag ska nog lägga upp nya kläder som ni kan beställa. Om ni har något ni vill kolla på så är det bara att säga till så kan jag lägga upp bilder på bloggen så att ni kan kolla på.
Finns allt inom sommarkläder, vinter/höst, bal eller bröllopsklänningar, skor &väskor ^.^

Just nu så tjänar jag pengar på min blogg,
dom skickar automatiskt 300kr till ditt konto när du har tjänat in 300kr. Och det är hur lätt som helst att tjäna pengar, gör som jag. Skicka runt länken till dina kompisar så att dom kan klicka på. Så får du pengar för varje klick ^^
KLICKA HÄR och bli medlem så får ni 50kr när ni registrerar er.

 

 

 




Postat av: Viv'nguyen ,

Man måste ju vara över 18 år för att kunna registrera sej , och tjäna pengar :/..

2010-11-09 @ 19:45:18
URL: http://viviannguyen.blogg.se/
Postat av: Viv'nguyen ,

SV; Åhh, taaack :D!

2010-11-09 @ 20:26:13
URL: http://viviannguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: