WE ARE NOT LIKE NORMAL FRIENDS WE ARE LA FAMILIA











Här är några snabba bilder på Currys födelsedags fest, 30/10 - 10 ♥
En rolig dag, och självklart minnen. Det var så länge sen vi hade kul tillsammans, lärde känna nya vänner vad som är toppen :) Det fanns mer bilder, men orkar inte ladda upp alla bilder haha ^.^

Vilket oväder det är idag! Regnar sjukt mycket, och min internet segar hur mycket som helt! Det tog 1 timme för mig att ladda upp dessa bilder.
Nej men.. tror inte att jag kommer att göra något speciellt idag. Om inte att jag sitter och kollar på film, hoppas att ni har en bra och rening dag! ♥

 


Postat av: Ewie ♥

sv: Nej jag tar inte emot gratis-designer^^ men du har ju redan en jättetjusig blogg ^^

Muggarna köpte jag från YesAsia.com :)

2010-11-03 @ 12:01:54
URL: http://ewiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: