I CAN SHOW YOU HOW THE BEST WINTER IS

Nu har den första snön kommit till Göteborg stad. Åhh, hatar när vintern börjar komma och när ansiktet och öronen blir röda av den äckliga kylan!
Gjorde precis frukost till mami och mig, det blev pannkakor. Och denna gången blev det absolut inte som förra gången! Ska försöka tvinga med mamma till frölunda sen, fick till new yorker och olla på kläder. Har ju inte visat upp min nya t-sha som jag köpte igår! Är så lat på att på foto hahaha.
åhh.. nu ska jag ta fram mitt täckte ooch mysa framför datan och kolla på film. Mamma har gjort en frukt tallrik till mig muuums!

Inte längre till jag åker till Indien, jag vill inte åka men längtar ändå som fan! Bort från skolan och bort från den äckliga kylan men vill ju inte bort från min käre baby :(


Postat av: lashnoblom

Haha, här i umeå hållet har de inte kommit nå än; GLAD!!

fast kylan däremot, den ha kommit.



det låter som en väldigt bra idé..

2010-10-21 @ 19:01:01
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: