IT IS JUST A COMPETITION IT IS A COMPETITION BETWEEN YOU AND ME

TÄVLING HOS MIMI


Just nu är jag tävlingar om Britney Spears nya parfym Radiance hos Mimi, bra för mig för att mina parfymer börjar ta slut helt och hållet!
Och nu när det är många som fyller år och pengar som jag måste spara för att åka till Indien så kan jag ju inte köpa någon parfym alls! Så denna vore bra att ta med sig denna under resan, och i Indien luktar ju inte alls så jättegott! hihi

Det är bara att hålla tummarna och se ifall man vinner ^^
KLICKA HÄR för att komma till tävlingen :)
PS! Tävlingen avslutas den 28 oktober, så passa på!

 


Postat av: liindblaads

TAck för att du va med i dagens blogg igår ! vinnaren ligger uppe nu, kolla de kankse är du ;)

kram

2010-10-26 @ 09:38:24
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: