TAKE ME BACK TO THE FUTURE

åhh fy vad jag är trött! En hel dag på salongen där jag fick städa och ta emot kunder. Mina fötter dör, behöver nog en varm bad snart. Vore skönt att bli masserad också hihi.
Prov om Kristendomen imorn, och jag har ju inte pluggat! Nu jävlar måste jag plugga för vill fan inte få IG på kristendomen.
Ska snart göra om min blogg design tror jag.. den börjar bli sååå tråkig :( denna gången ska min blogg nog bli lite ljusare .. Vet inte ännu. Satt igår och ändrade lite.. man kanske inte märker något. Men texten är svart och så har jag tagit bort rubrikens bakgrund.. är dålig på att förklara hahah.. men ni förstår nog ^^

Nu blir det dags för Vampire Diaries, har längtat på den så mycket!

Postat av: Djoikiis<3

Jag såg också det! :D VD äger ;) Det var fett spännande :P

2010-10-17 @ 10:26:08
URL: http://djoikiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: