THINK TWICE BEFORE WE START SOMETHING NICE

Sitter just nu i skolan, har ingen engelska lektion för att jag redan hade gjort mina redovisningar förra veckan. Så nu sitter jag här med mina två pinglor framför datan.
Om en liten stund har vi religion, hatar läraren! Hela klassen ska ta och prata med henne för att hon är så himla störd, palla ha en lärare som henne. -.-
Men var i iallafall på kungsmässan, fyndade en oversize t-sha på BIK BOK, tänkte faktiskt ha på mig den när min käre vän Sofia fyller 18 år om 2 veckor! Då blir det party party inne i Göteborg. Jag lägger upp en bild när jag kommer hem, ni kanske vill se hur jag ser ut i den! ^.^

Btw.. tänkte att jag kunde utse vinnaren av lösnaglarna nu.
Vinnaren är KELLY D! GRATTIS Kelly, nu är du ägaren till dessa fina naglarna.
Kelly: Du får kommentera en av mina inlägg och ge mig din mail, för att du har inte skrivit in din mail när du kommenterade att du skulle vara med!

Om jag inte blir kontaktad av vinnaren så kommer jag att bli tvungen att utse en ny vinnare.

Postat av: lashnoblom

mkt ja :)



hur ska ni försöka få lärarn att förstå?

2010-10-20 @ 15:03:13
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg! :D

2010-10-20 @ 17:02:51
URL: http://elinlundqvisst.blogg.se/
Postat av: Kelly Ding



awe tack, gud vad glad jag blir

[email protected]

2010-10-20 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: