IT'S JUST CRAZY HOW ONE MINUTE WE CONNECT I WAS BABY YA LADY SWEET SADIE

Berättade ju inte att jag fick en gatsby wax från salongen igår.. Städade hyllorna igår och hittade en gatsby wax, dom tyckte att den sög verkligen! Men när min bror provade den så var den verkligen bra. Jag städade hyllorna igår och frågade dom vart man kunde beställa gatsy waxen, dom sa att dom hade fått den och så sa dom att jag kunde få den för dom har ingen användning till den, wiiii. Så nu ska min baby få den! ^.^

Som jag testade på min brors hår tyckte jag att den va väldigt bra. Man fick sån spike hår eller hur man nu kallar det haha. Hoppas att baby blir glad nu när han får den. Killar tycker att det är så viktigt med wax, och baby har alltid velat ha gatsby. Så det var skitbra att jag fick denna waxet av salongen ^.^

Noow.. im going to sleep, tired as hell. Or maybe watch a movie? ... i don't know.
But... have a nice friday and weekend with a lot of SLEEP <3

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: