IT IS TO MANY WAYS TO LOVE YOU

ååhhhh! Skrev nyss världens inlägg. Vet inte vad jag gjorde så försvann allt och kan inte hitta inlägget nu.
skitsamma.. Skrev iallafall:

ähh äntligen hemma! Har inte suttit vid datan hela dagen, har haft så mycket på gång!
Har varit hos min kusino som fyllt år, gick dit och käkade lite och så. Maten var bara fööör god, anka ;) Länge sen jag åt det.
När jag var på stan idag såg jag ett par kängor som jag verkligen vill ha, blev lite chockad när jag såg priset. Dom var så billiga! Så när hag kom hem frågade jag mamma om jag fick pengar till skorna och såklart kunde hon inte säga nej till sin lilla flicka. Så direkt skickade hon pengar till mitt konto ^.^
Ska till Media Market imorn också med mamma och plastpappan, ska gå och kolla på systemkameror. :)


Postat av: Djoikiis<3

Hoppas du hittar en bra kamera ;) Åh. det är jätte jobbigt när det händer att allt bara förviinner! x)

Cool låt :D

2010-10-17 @ 10:21:49
URL: http://djoikiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: