LETS SAY BLOW OUT SPRAY BY LABEL.M

 

 


Den ger en rejäl volym när man har sprayat den. Det bästa med den är att det fortfarande är samma volym som dag 1 när det är dag 2. Och fyfan vad jag älskar lukten, luktar som godis.
Tror nog att det är den bästa volym spayen jag någonsin har ägt. Och den är inte alls dyr, 200ml för endast 179kr. Då är det priset på min salong, men på dom vanliga salongerna så kostar den nog runt 200kr. Jag rekomenderar den verkligen! Det är också jättebra när man ska platta håret efter föning. Det skyddar även mot värme och UV-strålning!


Jag har bara använt den 1 gång, hittils så har jag inte hittat något som är dåligt med den.



Ta upp typ halva håret och spraya på hårbotten, ta ner håret och sedan ta ett nytt pasé och spraya. Man behöver inte alls använda mycket. Sprayen ska sprayas i blött hår innan föning och ger stadga och volym åt håret!
Men håret blir finast om man fönar håret med en rundborste.



Absolut 5/5 ♥♥♥♥♥


Var och klippte mig i min salong för 2 veckor sen och då fick jag prova denna produkten. Idag för att jag var så duktig på salongen och sålde massa produkter fick jag välja ett valfritt produkt så jag valde  denna volymsprayen som verkligen är jättebra!


Postat av: Laila

bra tips :D

2010-10-30 @ 20:57:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: