DAISY DUKES BIKINIS ON TOP SUN KISSED SKIN SO HOT WE WILL MELT YOUR POPSICLE

GODMORGON! Förlåt för den dåliga uppdrateringen. Har haft så fullt upp med skolan, och nu är jag hemma hos min baby i Borås. Kom hit igår kväll :) Vaknar så sent nu ändå om det är lördag, vaknade med att det doftade mat i lägenheten. Baby gjorde lunch till mig, potatisgratäng. Helt underbar är du älskling!
Idag är det Carolins födelsedag, eller hennes fest haha. Ska på stan med Bong om en liten stund medans baby ska till krykan med hans mamma, då ska vi se vad vi hittar för ngt fint ^^
Jag behöver köpa smink! Vet inte vart all min smink har tagit vägen, stan stänger kl 15 idag. Så får nog passa på att fixa oss snabbt och gå mot stan. Ska gå osminkad haha, för orkar inte sminka om efter duschen sen igen.

Nu kilar jag! Kommer nog inte bli något bloggande idag tror jag.. kanske när jag är hos Carro hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: