12 september 2010

Uffh.. har inte kunnat blogga på hela dagen. Min lillebror fyllde år och vi har haft mycket att göra hela dagen. Älsklingen sitte här nu bredvid mig med en sur min, för att han inte får ha datan av mig. Men vi ska iallafall ligga och kolla på film snart, The Spy Next Door. Har suttit och nördat mig framför datan och kollat på film igår kväll men my little family och baby. Kollade på The Final, den var lite hemsk och äcklig men var också lite b haha. Kollade på en film precis, Furry Vengeance. Rekomenderar dessa filmer till er, Furry Vengeance är fett rolig! :)


haha, den har inte kommit ut på Bio än vet inte om den kommer att komma ut här i SV. Men min baby laddade ner den, VÄLDIGT BRA KVALITÉ OCKSÅ!

Ska kolla på film med mig baby nu, innan han gnäller och ber mig att inte sitta vid datan hihi ^-^ Hoppas att ni också får en mysig kväll!

"Thank you, come agian!"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: