14 september 2010

Gud vad skönt det var med lite sömn! Kämpade att åka till skolan idag när det ösregnade ute, när jag var framme i skolan så fick vi veta ett läraren var sjuk så vi hade bara en lektion på morgonen idag. Åkte in till Göteborg med Andréa och Sofia. Sofia och jag gick in till Bunrger King och käkade "lunch", blev mätt. Tycker att Mcdonalds är godare än Burgerking, eller vad tycker ni? :)
Sofia följde med mig till bussen så åkte jag hem. Och när jag kom hem låg jag i sängen och fröst som en kossa, det var så jävla kallt och var var så trött! Sov i ungefär 3 timmar, vaknade precis.. Och nu mår jag bättre hihi. Min baby slutar snart, och efter skolan åker han till Göteborg. Idag får jag mysa och gosa med honom! ^-^ happy me♥


Burgerking med Sofia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: