19 september 2010

Ursäkta för en dålig uppdratering. Baby har varit här över helgen och jag har inte hunnit att sitta framför datan och bloggat.
Baby kom med en liten goodiebag och ett par skor (inte converse, hon hade köpt ett par som liknar baseballs skor/fredperry skor) som jag fick av hans mamma, snällt av henne hihi ^-^ älskade spec anikstvätten som jag fick, ansiktet känns så len och mjuk efter man har använt den.
En ny vecka imorn! Missar skolan på måndag och tisdag. Har tid hos UM imorn och på tisdag ska jag till läkaren. Jag är helt överseg och behöver mer sömn! Har mått dåligt dessa dagarna men tur att baby har avrit hos mig och tagit hand om mig hihi ^-^ lämnade han till busshållsplatsen nyss och jag sprang som en galning när jag skulle hem för det regnade så jävla mycket. Men fortfarade så skiner solen. JAG VILL HA SOMMAR!
Har laddat ner Photoshop, men vet fan inte hur man använder den?! Någon som vet någon bra sida för nybörjare som man kan lära sig lite om PS och hur man redigerar dom? (aa'
Juste nu så använder jag photoscape, men roligare att ändra photoshop för bilderna blir så fina! Jag vill ha min systemkamera NU NU NU NU! Säg inte att jag måste vänta tills jag fyller år innan jag får den :( Det hoppas jag inte ..
Men hoppas att ni har fått en bättre helg än mig hihi ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: