2 september 2010

Vad har jag gjort idag? Eller vad har jag gjort på hela veckan?
Joo.. har varit en snäll flicka och gått i skolan, har gjort mina läxor. Men idag så har jag suttit framflr datan och latat mig haha. HELA DAGEN!
När jag har tråkigt så sitter jag framför datan, kollar på film och målar naglar hihi. Jag lägger upp bilder imorn, jag är beroende på att måla mina naglar nu. Just nu har jag målat rosetter och jag är nööjd :) en enkel målning helt enkelt. ^^
Btw.. har nt berättat att jag och mina 2 klasskompisar vann en tävling i klassen förra veckan. Vann scampoo och inpackning, bilder kommer. Dom är små, så bra att ha i väskan när man ska åka bort hihi. Kanske gör en tävling av det?... maybee hihi. Så ni får avvakta! ^^
Ska in och städa mitt rum och sedan sova. För det ser ut som ett krig med kläder haha. Kan knappast hitta mina kläder för allt ligger huller om buller :(

Vill ha ett sånt här sovrum! Lite för mycket men gulligt hihi ^^ Godnatt!♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: