27 september 2010

åhhh.. sorry.. Hittade inga bilder på mina saker. Och min kamera är så dålig så att jag inte ens kunde ta foto på mina små örhängen. Behöver verkligen systemkamera nu!
Och när jag var inne i Göteborg så var mina koftar sluuuuuuuuuuuuut. Så måste till kungsbacka imorn och köpa den efter skolan. Eller ska jag köpa den?.. Hum.. får se. Vill verkligen ha den! :'(


Såhär såg min outfit ut dag.
Cardigan kommer ifrån Ginatricot, Leggins från U&ME, linne från MQ,
Halsduk från Peppers, Väska från Bianco, uggs från London och örhängen från H&M ^-^

Jag är så himla suggen på lite shopping med Baby snart! Jag vet att du också är sugen på det ellerhur baby? ^.-
Sen vi blev tillsammans har vi liksom inte haft så mycket tid att "shoppa loss". Så han har nu lovat mig att innan jag fyller år och åker till Indien så ska vi välja ut någon helg som vi verkligen kan shoppa loss på stan och ha kul 1 hel dag. Kanske åker till Stockholm och spenderar en hel helg där? :)



Postat av: kimninja♥

aww, så gullig du e Anna! :D

2010-09-29 @ 00:54:15
URL: http://nganphaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: