29 september 2010

Puuuhh... trött efter en halv dag kundsalong i skolan. Tog inte emot kunder idag för läraren sa att jag har tagit många kunder sen vi började skolan så jag fick ta lite ledigt idag. Satt istället och övade på uppsättningar på dockan inför provet nästa vecka!
Bilderna kommer senare, jag orkar inte lyfta på röven och hämta sladden. Istället ska jag sitta och äta chips&godis och kolla på film hihi. Fick slutade tidigt idag, ingen Religion och engelska läraren var snäll och lät oss jobba med vårt arbete hemma istället ^.^
Imorgon blir det salongen. Vet inte om jag är redo att ta kunder än.. :( får väl se thihi
Hur har ni haft er dag?

Btw.. Glöm inte att jag fortfarande ahr en tävling på gång! KLICKA HÄR för att komma till tävlingen.
Och vill säga en snabb sak. Ni som har kommenterar och skriver att ni inte har blogg stryker jag från listan, för vissa av er vet jag att ni har blogg. :) Och ni som inte har följt reglerna stryker jag också från listan ^.^

Postat av: Sissel Albinsson

Kan du berätta för mig när tävligen är klar och vem som har vunnit då? ^^

2010-09-30 @ 22:00:46
URL: http://sisselalbinssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: