3 september 2010

Puuuffhh.. så trött! Har nyligen ätit lunch, har stått och gjort frisyrer på min docka. Tränar tills provet nästa fredag, jag hade redan tänkt och funderat vad jag skulle göra men sen ångra jag mig och har gjort om den flera ggr -.- pisss ...
Har bara 30min lunchrast, så jag åt snabbt och skyndade mig till datorn hihi. Kommer att ta bilder på min docka om den lyckas bli fin innan jag slutar ^^ annars får jag lägga upp det nästa vecka efter provet.

Åhh.. äntligen fredag! Veckan har gått snabbt, har bara haft skola skola skola skola. Har varit duktig och varit närvande på varenda dag, first time haha :D Sa ju att jag skulle förbättra mig.
Btw.. sista dagen för nelly-tävlingen. För er som inte har röstat, rösta gärna på min outfit är ni snälla! :) KLICKA HÄR! Och tack för er som har kommenterat, jag är väldig tacksam (;

Nu kilar jag till lektionen innan min lärare får ryck, puss hej ♥

Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: japp photoshop =) Hehe har skrivit ett inlägg om det tidigare faktiskt ^^ Men sen ändrar jag redigering hela tiden ^^

2010-09-04 @ 23:55:20
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: