Godmooorning! :)

Startar morgonen men en macka och ett kopp te! :) Jag har lovat baby att åka frukost nu varje dag innan jag åker till skolan. Skönt att få något i magen innan man gör något.
Ska snart åka till Sahlgrenska sjukhuset, trodde att jag hade tid 11.00 men när jag läste imorse så skulle jag ha tid 13.00. Piss! Kunde ju åka till skolan idag :(

My breakfast!♥

 

Dagens Outfit är enkel! :)

Body från Ginatricot, Leggins från Zara, Converse, Kappa och halsduk (y)


Postat av: lina

jag bodde inte direkt på hotell utan vandrarhem, det är billigare då haha :D stället kostade typ 200 ngt för en person per natt. men rekommendera verkligen inte stället, det var skit trångt o.O

2010-09-21 @ 16:33:04
URL: http://linahoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: