it's raining man ..

En riktig jobbig dag för mig! Orkade verkligen inte vakna imorse med baby tvingade upp mig, åkte till skolan och hade frisör. Gjorde håruppsättningar på dockorna och tjafsade med läraren för att jag inte fick tvätta eller färga mitt hår, så fuck her! -.- Var på dålig humör för att jag var så jävla trött.
Vi fick prova studentmössor idag, och nu är dom beställda. Längtar till studenten!
Jag var så trött så att jag somnade på Religion lektionen när läraren hade genomvisning om Judendomen. Jag avr så himla trött alltså!
Efter skolan så åkte jag in till Göteborg och mötte Amy, vi gick och handlade saker till tårta som hon skulle göra till din booy.
Och när vi kom hem så hjälpte jag till att göra tårtan, och nu sitter jag framför datan trött och sliten. Första dagen på praktiken imorn, och jag vet inte ens vart det ligger! Vet bara att salongen heter Frisörerna Angered och ligger i Angered Centrum. Angereds störta frisörsalong.. Får försöka vakna tidigt och gå och leta upp salongen imorn. Är lite nervös huhu!


En uppsättning som Sofia gjorde på mig förra veckan
Kände mig som en prinsessa utan krona haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: