ont ont ont!

oooaauuchh.. har fortfarande ont! :( Kunde inte ens äta middag igår för jag hade så himla ont, har fortfarande ont idag. Vad ska jag gööra?! Det är så svullet på ens kinden att jag knappast kan prata eller skratta.
Kunde inte ens äta min frukost :( Så har jag ont i magen också! :'(
Hade faktiskt praktik idag, men ofta att jag ska gå dit såhär?! Helt svullen på ena kinden och inte kan prata ordentligt? Hum.. noo i don't think so.

PS! För er som bor i Göteborg.
Imorgon i femmanhuset får vi 20% rabatt på alla varor i HELA femmanhuset! Från kl 7.00 - 10.00. Ska nog gå in till femmanhuset innan jag ska gå på tåget och se ifall jag hittar något hihi ^^
Tänkte ju köpa skor från Din Sko, kanske köper dom imorn? :D

Vad ska jag hitta på idag? .. Joo jag ska sitta hemma och ruttna framför tv:n och kolla på film. Jag vill bara få hem min smink kit! NU!

Hihi, men iallafall.. hoppas att ni får en bra dag i det soliga och kalla vädret! ^-^



Söta Mandis!

Postat av: Viv'nguyen ,

Tack så jättemycket för att du vill hjälpa mej Anna :D! Men dom designen som man kunde vinna var inte så fina, haha ;x.

Tack för din tid av att hjälpa mej :3!

2010-09-23 @ 17:00:00
URL: http://viviannguyen.blogg.se/
Postat av: djoikiis<3

naauw <3 :)

2010-09-23 @ 21:19:50
URL: http://djoikiis.blogg.se/
Postat av: kimninja♥

ALLT?! omg! vrf bor jag inte i Gbg?! My lovely hometown :(

2010-09-23 @ 21:20:46
URL: http://nganphaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: