skolan

Moshi moshi! Sitter just nu i skolan. Slutade för 25 minuter sen, men ska sitta här och plugga lite extra! Duktigt av mig va? ;)
Ska sedan möta syrran och vi ska ta en runda i stan och se ifall vi hittar något spec. Köpte ett par rosett örhängen av stål från HM innan, visar bild när jag kommer hem.
Ska fortsätta att leta efter ett par nya stövlar idag! Innan när jag var på Kungsmässan så hittade jag en jättefin kortarmad kofta med pälsluva från ZARA. Jag måste ha den! Jag dör av alla saker varje gång jag går runt på stan och hittar någonting som jag vill ha. Får inte mina pengar förens imorgon, så får nog springa dit efter skolan och köpa den. JAG MÅSTE HA DEN!
Hittar ingen bild på den, men jag ska ta foto på den så får ni se ^.^

Nu springer jag till tåget innan jag missar den! :)

Postat av: ASIAT

sv: aw, tack så mycket! =)



vad har du gjort idag då? :D

- ASIAT

2010-09-27 @ 16:21:32
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: