Too Faced Naked Eye Kit

"Att se ut som du rullat ur sängen felfri och fantastisk är en kändishemlighet och en som karriärer har byggts på! Nu kan du också se ut som du är född perfekt med denna underbara samling av naturligt nakna nyanser som får dig att se super-neutral men ändå "drop-dead-gorgeous" vid alla tillfällen. Shhh! Ingen behöver veta att du inte vaknar på det sättet."

Hihi, jag var med och tävlade om detta lilla smink kitt från eleven.se. Och gissa vad? JAG VANN! Så himla glad, jag som ville köpa nya ögonskuggor, nu behövs det inte mer hihi ^-^ Och jag älskar färgerna. Längtar bara tills jag får hem den nu!

Jag har så tur idag haha. Fick också veta nyligen att jag vann Dagens blogg hos Shoppaholly!
Undrar om jag vinner något mer? Hihi

Postat av: » t.

Omg anna du vinner helatiden! Du som sa till mig iförgår: "Fan jag vinner aldrig tävlingar..." HAHAHAHAHAHA. Grattis iaf^^

2010-09-22 @ 13:55:48
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

men gud va kul, GRATTIS! =)

2010-09-23 @ 12:30:32
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: