help me to do my homework!

Jag blir verkligen dum av allt arbete och inlämningar som vi måste göra! :( Sitter just nu med ett historia arbete om Egypten och Mesopotanien, måste skriva lite fakta om dom sedan så måste jag jämnföra likheter och olikheter.
Har religion läxa tills imorn också, men tur så är läraren inte där så vi får sluta tidigare och lite mer tid på oss att göra läxan.
Förlåt för ett dåligt uppdraterande. Dagen har verkligen varit helt seg! Längtar bara tills på fredag, för då får jag träffa min baby och då får vi slappna av lite!

Imorn blir det en halvdag frisör och ta emot kunder. Gillar att ta emot kunder hihi :) Vill bara ha frisör varje dag istället för att ha andra lektioner! I wiisshh♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: