7 september 2010

uffhh.. efter en lång dag på stan är jag äntligen hemma. Har varit på stan och letat efter presenter till min lillebror som fyller år denna lördagen. Vad kan man köpa till honom? Han har typ allt :(
Kom iallafall hem idag med en svart bikiniöverdel idag, ska åka till Lerum med baby och några till. Kul kommer det att bli, får väl bli badhus istälelt för stranden när det är så hilma kallt. Idag var det inte så fult väder, ganska skönt.
Jag vet att jag har haft en dålig uppdratering, har haft så mycket i skolan. Massa läxor som jag har gjort i tid.. eller jag trodde att den skulle vara inlämnad förra fredagen så jag hade redan börjat på den, men ah.. den skulle vara inne denna fredagen så jag skrev lite extra.

Jag har inte berättat att jag tog emot en kund förra veckan va?..
Jag skulle då göra slingor på henne, några ljusa slingor. Så jag tog Sunlight + 4%, det skulle då bli lite mer ljusare slingor. Men nej.. efter 20 minuter kom det inte upp någonting! Då började det pirra i magen och jag blev lite nervös.
Då fick jag veta att hon hade färgat med hemmafärg och att hon hade färgat så mycket så att denna färgen som ajg färgade henne med inte orkade komma upp någon färg. Men hon får komma tillbaka imorn så ska jag nog ta blekning + 6% får det bli (?). Aldrig har jag varit så nervös inför en kund. Men det var faktiskt inte mitt fel! :((

Måste köpa nya saxar!
Just nu så använder jag en jaguar sax. Och jag vill ha nya saxar som jag kan klippa på mina kunder! Denna saxen som jag använder nu, den klipper jag både på dockor och kunder.
Någon som kan rekommendera bra saxar?
Den börjar bli dåligare och dåligare, och så har några snattat alla mina firsör saker, mina clips, kammar, borstar m.m. Så ah.. mamma får följa med mig till grossisten och köpa nya saker snart!

Postat av: 08

japanska saxarna är grymt bra, dock ligger de kanske på några tusen men de är värda det! finns o köpa på frick o company vid domkyran typ ;)

2010-09-08 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: