WELLA SP COLOR SAVE

 


Color Save Scampoo luktar väldigt gott! Den skyddar ett färgat hår från att blekas och mot skyftningar i färgens nyanser. När jag använder andra schampoo som t.ex. Head & Shoulders så blev mitt hår fettigt redan dagen efter. Men när jag använder detta schampoot så känns mitt hår nytvättat i 2 dagar och det luktar fortfarande gott.
Color Save Mask är ett väldigt bra inpackning, and i love it! Mina toppar var så slitna så att jag alltid ville klippa mitt hår, men efter jag har använt inpackningen 3-4 ggr så har mina toppar blivit bättre hihi ^^


Uffhh! Dom är så jävla dyra och finns inte alls mycket i, i skolan så kostar dom 210kr/st. Men vi som är frisörer på skolan får det lite billigare som tur! Haha ^.^


Scampoonera håret 2ggr, för när man schampooerar håret första gången kommer det inte alls mycket skum, men när du ska göra det andra gången så behöver du inte alls ta lika mycket som förr för det kommer då att komma mycket skumm och det gör också så att håret blir renare.

Inpackning: Applicera det i håret (inte hårbotten, för då kommer ert hår att bli fettigt lättare) och lägg det i ungefär 10-20 min. Skölj sedan ut det noga.

Välidgt lätt att använda, och det hjälper jag lovar! ^.^


5/5 ♥ bästa schampoot hittils!


Absolut! Om mamma betalar haha. Alldeles för dyrt för att lägga ut pengar själv för att köpa (a) hihi.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: