EASY COME, EASY GO, THAT'S JUST HOW YOU LIVE

Kom hem från Halmstad ganska tidigt igår, men orkade inte blogga på hela dagen. Kom hem och tog en tupplur direkt. Min mami har kommit hem från vietnam, fick massor av henne! Så glad.. fick saxar, kniv, borstar (tony&guy) och så fick jag massor av nagellack och saker som man ska göra naglar med. Har beställt fina nageltippar med mönster på som jag väntar på också. Så har jag även fått fina sovkläder, kimono, underkläder och en miss sixty tshirt.
Söta mamsen <3

Här är nagelsakerna som jag fick av mamma. HAPPY HAPPY HAPPY! Ska försöka göra akryl naglar på mig själv sen eller så mamma vara min modell :)
Orkar inte ta bilder på alla saker som jag fått. För nu ska jag kila iväg till stan med mamsen ♥

Btw.. Bilder på tojjys fest, alla bilder finns i FB. Kommer att ladda upp några bilder senare, men kommer bara ta dom finaste bilderna! :)


Postat av: vi

ge mig desssaa nagellacker plzzzz :(

2011-04-04 @ 18:21:25
URL: http://vitrannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: