FINALLY FRIDAY!

Shodilooo! Är fixad&klar, är redo att gå till skolan. Kände att det var lite kallt idag, kör på vit transparant skjorta och rosa högmidjade shorts från cubus och vita converse. Idag efter skolan åker jag till Borås, ska umgås med baby hela helgen. Har inte träffat varandra på 2 hela veckor! Jag dör .. När jag kommer dit så ska vi nog ta en fika i Viskan om det fortfarande är soligt ute. Hoppas verkligen att det blir lite varmare under dagen.
Kanske lägger upp en bild på dagen outfit senare ikväll. Kom på att jag nästan aldrig lägger upp bilder på mig själv, det måste jag vara bättre på. Anna är inte så fin framför kameran :(

Om 10 minuter går bussen, får kila iväg nu innan jag missar bussen. Är alltid tvungen att springa för att jag alltid är så himla seg! Bloggar mer om jag hinner när jag är i skolan.
Trevlig fredag! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: