IF YOU LOVE SOMEONE, SET THEM FREE

åhh jag har så ont i halsen och är så förskyld. Känner mig helt seg, men imorn har jag tid hos familjebostäderna kl 11.00. Så snart är det dags att sova, hoppas att jag verkligen orkar vakna imorn. Hela kroppen är så seg och trött!
Måste verkligen vila.

So much drama, så mycket som händer just nu! Hoppas att allting löser sig snart, puss och kram till min käre vän M. Kommer alltid stötta dig sötis! Everthing is gonne be okey ♥



tände kineslykta med mina kompisar förra veckan.
Skrev upp mina önskningar på både fram och baksidan. Hoppas att allting kommer i uppfyllelse ♥

 


Postat av: Anonym

kolla in min bloppis!

2011-04-26 @ 20:43:07
URL: http://nrkpgbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: