NEW MONTH, NEW START

April april! Ny månad och snart är det Juni, då tar jag studenten! ♥
Någon som fått den första april skämtet än? För det har jag fått. Någon busringde mig kl 2 på morgonen i natt. Men tyvärr så gick jag inte på det, dåålig skämt. Vill inte ens berätta vad det var för skämt för det var inte ens roligt haha.
Men jag är iallafall fixad och klar inför skoldagen, seden så begär jag och min käre kusin till Halmstad efter skolan. Åh vad skönt det kommer att bli att få åka bort lite hiih :)

Har inte ätit någon frukost för jag hinner bara skriva detta inlägg så åker jag iväg till stationen, får nämnligen skjuts av Citronis :)
Men nu kilar jag iväg, hoppas att ni har en mys fredagskväll. Bloggar mer ikväll om jag hinner, annars ses vi imorn (kanske).

♥♥♥

Postat av: emma

när ska du ha en ny tävling;)

2011-04-01 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: