RUBRIKLÖS

En tuuff dag idag, inte tuff men... trött dag. Fick ta emot jobbiga kunder på kundsalongen idag! Orkar inte ta emot gamla tanter meeeeeeeeeeeeeer :(
Dom är så himla tjatiga iblanf, "nej jag vill ha såhär, nej jag vill ha så där"
Mehh, fick fan färga om en tants ögonfransar 3 gånger för att hon sa först att hon ville ha brunt, sen så sa hon att hon vill ha mörkbrunt. Jag sa till henne att ta svart, för då ser det ut som om man har mascara på sig. Men neeej, tanten ville inte det och tjatade heeeeeeeeeeeela tiden.
Men what ever. Åkte till stan och mötte upp min syster Jennifer och kusinen Johan. Vi gick och åt sushi sedan så tog jag och kusinen tåget till halmstad. Var framme kl. 20.00 snacka om att jag var trött!
Har varit med mina närmaste barndomskompisar idag, det var mys. Bilder osv kommer senare, måste överföra bilderna från kameran till Saras data. Men det orkar jag inte med just nu, ska sitta och webcama med min älskling lite. Saknar honom otrolig mycket nu när jag inte är hemma med han.
Det är ju våran 1 års och 3 månads dag igår (1 april), vore kul att vara hemma och mysa med han men åkte bort istället. Får vara med sötingen nästa heelg. Då ska vi hitta på något kul.
Jag är så himla sömning, somnar nog snart. Ska fortsätta att prata med min älskling sen ska krypa ner i sängen och prata med min barndomskompis Sara! Länge sen man träffade henne, ska även vakna tidigt imorn och kila ner till stan och göra några saker!
Godnatt kära läsare! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: