NO MORE TEARS

Dålig uppdratering, är sjuk! Vissa dagar har varit så fint väder och vissa dagar så fult väder. Igår var det toppen väder, man ville bara gå runt i shorts och linne och kanske en fin transparant skjorta.
Älskar transparanta skjortor, vill bara ha mer och mer och alla i olika färger! LOVE LOVE
Nu har sommaren verkligen kommit fram, förutom idag.. spöregna hela dagen. Jag vill verkligen att sommaren ska komma fram nu!

 

Dessa dagarna så har jag lagt upp mycket mycket nya kläder uppe på facebook. Ni som letar efter något speciellt kan skriva det här till mig på bloggen så ska jag försöka att leta upp det till er.
Och ni som är intresserade av att kika in kan göra det inne på facebook. Det är bara att söka upp mitt namn så hittar ni det. Har ni några frågor så är det bara att fråga!

Nu håller vi tummarna på att det blir fint väder imorn, och hålelr tummarna att jag blir frisk så jag kan gå till skolan och efter skolan åka till min älskling.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: