I'M NOT A FIGHTER BUT I WILL FIGHT FOR WHAT I LOVE

God eftermiddag läsare! Idag mår jag inget vidare, känner mig sämre än igår. Har blivit lite förskyld och hostar som bara i.
Fick ett samtal idag av en personal som jobbar för Malaysa posten eller något, han ringde mig och frågade ifall jag var hemma och att det var ett paket till mig. Trodde att någon skämtade med mig men nej, efter 15 minuter plingade en kille på dörren med ett stort paket. Fick skriva mitt namnteckning på en konstig maskin. Öppnade paket och där i låg linser som jag beställde åt mig och mina kompisar. Beställde i fredags och dom är redan här, trodde att det skulle ta längre tid! Nu kan jag slänga mina gamla linser och börja använda dom nya. Eller så lägger jag dom där och använder dom när jag behöver :)


Beställde 10 par linser till mig och mina kompisar för ungefär endast 1500kr. BILLIGT!
Fick även med 10 gåvor + 10 söta linshållare. Ska bara säga till er att dom guldiga ögonmaskarna hjälper verkligen mot blåa påsar under ögonen.

Men iallafall. Hade tänk mig att åka till min kille idag men nej nej sa mamma, "du är fortfarande sjuk du måste stanna hemma!". Och vädret är inget vidare idag.
Ska lägga mig i sängen och kolla på film och dricka en kopp varm te som mamma håller på att göra åt mig nu. :)
Hoppas att vi mår bättre än miig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: