I ALWAYS GET WHAT I WANT

Hej mina läsare, har fortfarande inte bloggat som jag lovade. Det är ju entligen lov, har varit mycket ute med vänner. I måndags blev det årets första grillning, gissa hur skönt det var. Har ju längtat så mycket! Nu börjar sommaren äntligen komma fram, har varit fint väder i Göteborg hela veckan ändå om det har blåst lite grann.
Hur har eran lov varit?
Har blivit av med mycket pengar dessa veckorna, har ju lovat att sluta shoppa! Men kan bara inte stå ut för sommarkläderna börjar komma fram!
Fick hem en av mina jumpsuit som jag hade beställt till mig själv och två st är på väg, hoppas att jag får dom snart. Börjar bli till nytta nu när sommaren är här!

Har även köpt en blå transparant skjorna från cubus. Har en liknande i vit, blev sugen på en mörkare så jag köpte den i blå också. Och så har jag köpt en skjorta från VERO MODA och en svart blus. Tar foto och lägger upp dom när jag har tid.
Imorn ska jag på stan med mami, ska köpa ett par röda högmidjade byxor från GinaT som jag älskade direkt när jag såg dom. Hoppas att min storlek finns kvar!
Har även fallit för denna fina axelbandsväskan från Bianco. Har alltid velat ha en brun ryggsäck, men hittar aldrig någon fin.

Dom sakerna blir nog det sista jag köper! Om jag klarar av det, hihi. Har blivit en riktig shoppaholic :(

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: