I AM WALKING ON SUNSHINE

Helgen har varit så skön! Vädret har varit så underbart och fina vänner kom till Göteborg. Därför har jag inte haft tid med bloggandet, har inte ens suttit vid datan.
Nina kom till Göteborg i fredags. Vi har varit i Liseberg, ätit massa sushi, godis, chips och självklart har vi varit i stan.
Fina skåne tjejer kom till Göteborg i lördags och det var hur trevligt som helt. Goa tjejer ;) Bilder osv kommer upp när Nina har överfört dom till mig.
Nina har varit här och vi kaozade ner mitt rum, kläder, smycken och skräp överallt! Hon åkte hem tidigt på morgonen idag, hon sa hej då och så åkte hon in till stan. Ville verkligen följa med men orkade bara inte :( så himla trött så att jag inte ens orkade öppna mina ögon.

Igår
så belv det utgång i trädgår'n med mina fina flickor, AI disco. Träffade även några barndomsvänner och min kära lilla Mikki
Det blev så kaos där igår, massa bråk och det var så trångt. Och jag hade magknipa hela kvällen så kunde inte ens slappna av.
Det bästa med kvällen var att man fick lära känna nya sköna personer!

Fick en fråga
av en läsare om vart jag beställer mina sommar och studentklänningar. Jag beställde ju min studentklänning från stylebystars.se, men ingenting som ni borde beställa ifrån. stylebystars är den dåligaste sidan jag någonsin beställt från. Beställde min studentklänning från ca. 3-4 veckor sedan och det står att jag skulle få min klänning 7-9 dagar.
Dom flesta av mina kläder kommer ifrån nelly.com och så har jag självklart massa kläder som jag köper till mig själv från företaget jag samarbetar med. Nelly.com har snabb leverans och fina kläder, love it.
Nu lägger jag upp bilder på mina favorit klänningar från nelly.com.

 

Jag har blivit så sjuk efter gårdagens utgång, måste vila! Fick iallafall i mig lite sömn. Har sån jävla pollen allergi så har varit täppt i näsan hela veckan! Nu blir det vara värre och värre, och idag har jag hosta och kan inte andas alls!
Påsklovet har gått så snabbt och det är nästan bara 1 månad kvar tills balen och studenten. Längtar!


Btw.. snart flyttar jag ut till en egen lägenhet som tillhör mig!
Kommer att känna mig som en vuxen snart haha.
Ska få hjälp med att söka lägenhet så jag ska åka till familjebostädernas kontor imorn och ska se ifall det finns några lägenheter lediga. Får hoppas på det bästa!

Ska dricka varm te och kolla på en bra film. Vill verkligen ut i det fina vädret men orkar bara inte :( Men hoppas att ni njuter i det fina vädret.
Och tack mina kära vänner som har gjort min helg toppen! Much love to you guys ♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: