ALREADY PLANNING FOR THIS SUMMER

Hej läsare! Hur har er dag varit? För mig så är jag fortfarande sjuk och är så himla täppt i näsan. Gissa vad jag såg när jag vaknade idag? Att jag hade fått två feta förskylnings blåsor på låppen idag, såhär kan jag ju inte se ut! :(
Ser fruktansvärt ut, sån två stora bubblor. Stackars mig, vågar inte ens gå ut. Har nyligen gjort några beställningar åt mina kunder. Det var 30% i hela Cubus idag hörde jag, fan att jag inte var i stan! Det är så mycket i cubus som jag vill ha. Älskar deras byxor, jeans och skjortor. Där missade jag en hel del, men bad en snäll kompis att köpa ett par rosa Karen Shorts till mig.
Och gjorde även en liten beställning till mig själv från h&m sidan. Beställde 2 st tubtopp, en viet och en svart och ett par jeans shorts.

DDå blev detta dagens shopping ändå om jag inte var i stan. Men h&m butikerna, deras kläder tar slut så snabbt. Tur att dom ahr en hemsida som fortfarande finns saker kvar som man letar efter. Har letat efter tubtopparna hur länge som helst, men alltid bara stora storlekar kvar. Men idag köpte jag dom. Undrar hur länge leveransen är!

Men ska iallafall ringa min boyfriend nu! Ska börja sova tidigt. Godnatt på er ♥


Postat av: Brageoda

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-11-23 @ 15:50:46
URL: http://brageoda.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: