back from London weekend

Nu är jag hemma från den kosta London resan. Ville inte ens hem, det var så himla kul där och så himla mycket shopping! Det blev massa shopping i Oxford Street, Primark, Bicester Outlet och lite runt omkring. Och åh ja det blev hur mycket käkande som helt. Massa mat som vi åt i China Town och åt Londons dyraste och godaste SUSHI, enligt mig så var det den godaste sushi jag någonsin har ätit i hela mitt liv. Och jag är ju helt besatt av sushi, men Nobu Sushi heter den. Ville så gärna ta bilder på sushin fast man fick inte ta bilder där inne, men vi hann att tjuvfota lite!

Lägger upp bilder lite senare. Men blev verkligen nöjd med resandet och vädret var toppen. När jag steg av planet i Sverige var det kallt och blåsigt. :( JAG VILL TILLBAKA
Hoppas att veckans väder blir lite finare!

Postat av: Mikaela

Är det billigt med michael kors där? Vad fick du betala för de fina ballerinas?:)

2011-09-05 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: