Can't stop think about what is gonna happen tomorrow

IMORGON GÄLLER DET! Tiden har gått så himla snabbt, bokade biljetter till London resan i slutat av maj månad. Och imorgon så åker jag redan. Har inte ens börjat packa haha! Men ska ner till stan nu, äta sushi med syrran och måste till forex bank och byta valuta. Ska se ifall jag hittar något fint som jag kan ha på mig under resan med. Men vi har så tur att det blir soligt och fint väder där.
Men imorgon så åker vi direkt till våran fina 5 stjärniga Radison Edwardian Hampshire Hotel som ligger mitt i stan, och nära till allt. Och det bästa är att det ligger så nära China Town! Kan inte sluta tänka att jag kommer att få äta så mycket god mat, yummi. Alla vet att jag älskar mat!

Men nu kilar jag iallafall iväg till bussen. Ha en toppen torsdags kväll!


Postat av: Lisa

åhh! vill tillbaka till London!! När jag var i London så var det muligt! Förutom några dagar!! Ha det så bra i London!!

2011-08-19 @ 12:10:39
URL: http://justanotherasiangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: