Feber och trött!

Åkte till borås igår för att hitta på något kul med min pöjk. Vi tog en runda i stan och när vi väl kom hem kände jag mig vimsig och trött och deckade på soffan. När jag vaknade hade jag fått feber och var så himla seg i kroppen och är det fortfarande. Längesen kag var sjuk.. Vi som tänkte hitta på något kul under helgeb. Stackars lilla pojkvän som fick ta hand om mig hela natten, han fick vakna flera gånger och hämta vatten och fick blöta ner en liten handduk som han la på min panna flera gånger under natten. Han är alldeles för söt! Jag kommer att blogga när jag känner mig lite bättre och kommer även att utse två vinnare. Ni som inte har anmält er till tävlingen har fortfarande chans att vara med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: