that's just me who understand you

En läsare skrev till mig att jag borde lägga in fler bilder på dagens outfit så jag tog bild på vad jag hade på mig idag. Det var så himla fint väder idag så jag tog på mig ett par vanliga och sköna "chill" outfit. Har inte gjort något speciellt idag, har varit i Angered Centrum med min lillebror, hjälpte honom med ansökan om Gymnasiet. Köpte även hem lite fika som jag satte mig i altanen och åt. Hoppas verkligen att vädret håller hela veckan!

Under veckan så har jag iallfall inte gjort något speciellt. Saknar fortfarande London och kommer nog inte släppa det förens om någon vecka. Funderar på en resa snart igen! Står inte ut att vara hemma i Sverige, så himla tråkigt!


linne MONKI, shorts H&M, skärp PRIMARK, bandeau PRIMARK
och så tog jag på mig ett par låga converse

 

Är lite ledsen att jag inte kunde hitta ett par Burberry gummistövlar när jag var i Bicester Outlet. Men det får bli att jag köper dom från NK!
Funderar på att köpa dom nästa vecka, behöver dom verkligen nu när Sveriges regnperiod börjar komma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: